dinsdag 14 juli 2009

Mijn eerste recensie!




Mijn grieks is nog niet zo best,, maar wat ik heb laten vertalen is: dat ze erg genoten van mijn souffle van coquilles, carpaccio van langoustines met een witte tomatenbavarois en spicy sesam.
Grappige is dat als ik er de tijd voor neem dat ik het al enigszins kan ontcijferen merk ik.., En dat mag godverdomme ook wel s na een jaar ;-)
Verder wat info over wat voor capaciteit wij aan partijen kunnen draaien en de ligging en stijl van het restaurant.
Zeer blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Met de 4 jaar gymnasium kan ik de woorden dan wel weer lezen, maar de vertaling is echt heel ver weg gezakt :-) ... grappig dat ze de engelse woorden dan weer niet in het Griekse schrift zetten.
    Pluim op je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het staat er allemaal schitterend beschreven, ik geloof meteen dat het allemaal erg goed is!!!!! Maar ja, ik ben dan wel een beetje bevooroordeeld!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Bram gelukkig ben je het Nederlands nog niet verleerd

    BeantwoordenVerwijderen