woensdag 10 juni 2009

HEET part 2

Gisteren doodziek geweest., ik gok een kleine voedselvergiftiging..( gevulde koolbladeren opnieuw opgewarmd, koks zouden beter moeten weten)
Nu nog steeds om t uur ongeveer ff kwartiertje toiletteren, en buik doet pijn, maar ach, komt ook wel weer goed.
Bank rekening geopend bij Alpha bank, kostte me ook weer een uurtje, maar wel lekker, dat ik dat ook weer heb kunnen doen. Sheets binnen gekregen voor partijen volgende week in Lindos en Melathron, veel griekse shit, maar ook een bruidstaart in Lindos van.....kaas! (Sick fucks)
Mensen hadden zelfs een foto mee gestuurd zoals ie er uit moet gaan zien..
En..... t mag allemaal niks kosten. Redelijke trieste tendens hier op Rodos, maar ik neem aan overal in de wereld wel.. Mensen houden de hand op knip., iedereen hoor ik klagen hier.

Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Ja ja.... je moet er maar voor geleerd hebben he..... dan weet je wat je met eten kunt doen en wat de gevolgen kunnen zijn.....
    maar welblij dat het weer de goede kant op gaat......
    een bruidstaart van kaas???? lijkt me helemaal niks (qua smaak dan he....)
    sterkte met alle drukte en knuffels van ons.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had ik ook wel willen hebben, een bruidstaart van overheerlijke blauwe schimmelkaas!!!
    hahahaha
    kussie je zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grrr waarom doet zo een reactie plaatsen altijd er 2 keer over eer hij het doet!

    BeantwoordenVerwijderen