zondag 7 juni 2009

HEET!!




Vandaag is de zomer volgens mij echt losgebarsten, qua weer! Hele dag continue zweten en water drinken. Heb flink wat partijtjes deze week ( gehad), dus baassie is blij( op zijn zieke manier)
Kruiden gaan lekker( vooral basilicum en mint!) bieslook heb ik opgegeven, te warm.
Mijn assistente begint t aardig op te pakken gelukkig, daar ben ik wel blij mee dus ik laat haar ook mee delen met de fooi, mijn Albanese afwassertje ook trouwens, daar zijn ze heel blij mee, en je krijgt er meteen motivatie voor terug. Als je 3.50 per uur verdiend is 5 euro extra op een daggie best veel. Vanavond nog ff 70 man doortrappen en dan heb ik ff rust. Rond de 20te van deze maand word t gekkenhuis, veel partijen, waarbij zelfs 2 partijen op 2 locaties op dezelfde avond, beniewd hoe ik me daar weer uit ga redden :D

1 opmerking:

  1. Nou Bram, dat wordt zweten dus..... dubbel en dwars....
    Denk wel dat het je lukt hoor..... goede voorbereiding, goed uitgerust (??) dan gaat het allemaal lukken!!!!!
    Groetjes en een dikke kus, mamma en pappa

    BeantwoordenVerwijderen