vrijdag 19 juni 2009

Terugkomend...

Ik denk dat hier in Griekenland de tijd een beetje stilgezet is in 1989 of zo..
Computers doen ze nauwlijks aan, alles is nog netjes in kabinetten met grote getallen en letters op de voorkant.
Het feit dat ze langs alle EG normen gaan, maakt me niet zoveel uit. Ik ben mega paranoide, maar de dingen die ze willen weten gaan over namen, hoe mijn moeder van achter heet etc...
Kan wel voet bij stuk houden... maar helpt me hier niet echt. Grieken .... t is een kutvolk.
Maar als je ertussen zit.., kan je hangen.

En tussen de corruptie en de bureaucratie ligt een hele grote grijze lijn, die ik graag bestuur.

1 opmerking:

  1. Dat de Grieken niet geheel conform de normen van Europa handelen, wil nog niet zeggen dat ze het goed doen....
    Maar, als jij zorgt dat je papierwinkel goed op orde is, kunnen ze dat alleen maar respecteren.....
    Verder heeft ook de Griekse overheid zich aan regels te houden....

    BeantwoordenVerwijderen